Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σου, προτείνουμε να επικοινωνείς πριν από κάθε επιστροφή τηλεφωνικά μαζί μας στο (+30) 241 181 1852, έτσι ώστε οι λεπτομέρειες της επιστροφής να κανονιστούν με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο. Διαφορετικά, συμπλήρωσε τη φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας, επισημαίνοντας το λόγο επικοινωνίας, κι εμείς θα σε καλέσουμε άμεσα.
- Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών (ημερολογιακών) από την ημερομηνία παραλαβής τους, με την επίδειξη της απόδειξης απαραιτήτως, εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και είναι άθικτη η συσκευασία τους (εργοστασιακή κατάσταση προϊόντος). O καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή του δέματος της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, αφού κάνει μία αίτηση επιστροφής.
- Αιτήσεις επιστροφής δεχόμαστε στο email info@yellowcare.gr, όπου θα αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας, το ονοματεπώνυμό σας και εάν επιθυμείτε αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων.
- Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής και η συσκευασία επιστροφής τους θα είναι σε κουτί, ώστε να μην καταστρέφεται το προϊόν. (Όχι σε φάκελο ή άλλου είδους συσκευασία).
- Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το www.yellowcare.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
- Στo χρηματικό ποσό που επιστρέφεται περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον πελάτη για την αποστολή της παραγγελίας του. Ο πελάτης επιβαρύνεται αποκλειστικά με τα έξοδα επιστροφής.
- Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής/αλλαγής οφείλεται σε λάθος του www.yellowcare.gr ή σε ελαττωματικό προϊόν, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν το www.yellowcare.gr, διαφορετικά τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Στην περίπτωση αυτή θα θέλαμε να μας αποσταλούν φωτογραφίες ή video του ελαττωματικού προϊόντος ή της κατάστασης που το/τα παρέλαβες στο δέμα.
Προσοχή! Δεν γίνονται αλλαγές σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση και δεν είναι στην απόλυτη εργοστασιακή τους κατάσταση!
Διαδικασία επιστροφής:
1. Συσκεύασε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Προτείνουμε να χρησιμοποιήσεις το κουτί με το οποίο έγινε η αποστολή από εμάς.
2. Τοποθέτησε μέσα στη συσκευασία ένα έγγραφο στο οποίο να μας παραθέτεις τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείς να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
3. Απόστειλε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παρέλαβες την παραγγελία σας, υπόψη Τμήματος Επιστροφών.
4. Με το που θα λάβουμε το δέμα σου θα δρομολογήσουμε την αντικατάστασή του (εντός 3 εργάσιμων ημερών) ή την πίστωση της αξίας του (εντός 10 εργάσιμων ημερών).
Σημείωση: Θα θέλαμε να επισημάνουμε πως σε περίπτωση που το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, ή φτάσει σε εμάς αλλοιωμένο, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σου είτε μέσω τηλεφώνου στο (+30) 241 181 1852, είτε μέσω e-mail στο info@yellowcare.gr.